Outpatient Satisfaction Survey / استبيان رضا مرضى العيادات الخارجية

1. To which department was your visit today?

في أي قسم كانت زيارتكم اليوم؟

Was your visit with an appointment through call center, or you came in without an appointment?

هل كانت زيارتك بموعد عن طريق الهاتف أم حضرت إلى المستشفى بدون موعد؟

2. How was the attitude & care of the call center agent?

كيف وجدت تعامل و اهتمام مأمور الحجوزات مع اتصالك؟​

3. Was it easy to get a suitable appointment through the call center?

هل كان من السّهل الحصول على موعد مناسب عن طريق مأمور الحجوزات؟

4. When you arrived, how did you find the care provided to you by the receptionist?​

عند وصولك إلى المستشفى،  مامدى اهتمام موظف استقبال العيادات بخدمتك؟

5.  How do you evaluate your check-in process? Was it …

كيف تقيّم عملية تسجيل وصولك عند استقبال العيادات؟

6. Did you get to the doctor’s clinic after an acceptable waiting time?

هل كان دخولك إلى الطبيب بعد فترة انتظار مقبولة؟

7. How do you evaluate the care & professionalism of our nursing staff?

كيف وجدت اهتمام وحرفية طاقم التمريض؟

8. How do you evaluate your doctor’s courtesy & care and his way in answering all of your questions?

كيف وجدت الاهتمام والرعاية المقدمة من طبيبك و طريقته في الاجابة عن جميع استفساراتك؟

9. Would you kindly help us evaluate the service and care provided by the following departments?

هل يمكنك أن تساعدنا في تقييم الأقسام التالية من حيث الخدمة والإهتمام؟​

10. How did you find the arrangement and cleanliness of our facility?

ما مدى رضاك عن نظافة وترتيب مرافق المستشفى؟

11. Would you recommend IMC to your family and friends?

هل تنصح أفراد عائلتك وأصدقائك بزيارة المركز الطبي الدولي؟

12. How do you evaluate the service provided by Customer Care Team?

مامدى رضاك عن خدمة ممثلي رعاية العملاء؟​

13. Do you have any comments or suggestions?

هل لديك أي ملاحظة أو اقتراح للإرتقاء بالخدمة المقدمة من المركز الطبي الدولي؟


HELP US IMPROVE OUR SERVICES