Outpatient Pharmacy Patient Satisfaction Survey / استبيان عن مدى رضا المرضى عن الخدمات المقدمة في صيدلية العيادات الخارجية

1. The receptionist who gave you the service number was caring and helpful
1. موظف الاستقبال الذي قدم لك رقم الخدمة كان متعاوناً و مهتماً. . 

2. Are you satisfied with your waiting time in the pharmacy?
2. هل أنت راضي عن وقت انتظارك في الصيدلية؟ 

A. The pharmacist was courteous & provided timely service 
A. أكان الصيدلي متعاوناً وقدم الخدمة المطلوبة في الوقت المناسب.

B. The pharmacist gave you enough clear information about your medicine and how to use it
B. قام الصيدلي بشرح الأدوية الموصوفة لك وكيفية استعمالها بطريقة واضحة وسهلة. 

C. Medication usage label was placed on the medicine box
C. تم وضع ملصق على عبوة الدواء يبين طريقة استخدام الدواء 

D. There is enough privacy at the counter with the pharmacist 
D. يوفر كاونتر صرف الدواء خصوصية بشكل كافي أثناء صرف الدواء لك. 

A. Medicine is always available 
A. الدواء متوفر دائماً. 

B. The quantity of medicine prescribed is given to you 
B. تم صرف الدواء حسب الكمية المحددة 

C. The pharmacy can be easily contacted by phone 
C. يمكن الاتصال بالصيدلية هاتفياً بسهولة 

5. Would you recommend this pharmacy to your family  & friends? 
5. هل تنصح أفراد عائلتك وأصدقائك بالتعامل مع هذه الصيدلية؟ 

6. Do you have any suggestions to improve our pharmaceutical care to satisfy your needs?
6. هل لديكم أي مقترحات لتطوير وتحسين الرعاية الصيدلانية بما يرضيكم و يستوفي احتياجاتكم


Kindly fill in your name, phone number and Medical Record Number (MRN): (Optional)

نأمل منكم كتابة الإسم الثلاثي ورقم الجوال ورقم الملف الطبي (اختياري).


Thank you for taking the time to fill this survey

نشكركم على حسن تعاونكم ومشاركتكم بتعبئة الاستبيان


HELP US IMPROVE OUR SERVICES